- Možete zahtevati da znate u koje svrhe obrađujemo Vaše podatke o ličnosti, koje kategorije podataka čuvamo i obrađujemo, odakle oni potiču, koje su kategorije primalaca tih podataka (naročito primalaca u drugim državama i međunarodnim organizacijama), period čuvanja kao i Vaša prava (pravo na pristup).
- Možete zahtevati ispravku ili/i dopunu svojih podataka kako bi bili potpuni i tačni (pravo na ispravku), podnošenjem dokumenta koji opravdava potrebu za ispravkom.
- Možete tražiti ograničenje obrade Vaših podataka o ličnosti (pravo na ograničenje obrade).
- Možete podneti prigovor na dalju obradu Vaših podataka (pravo na prigovor).
- Možete tražiti brisanje Vaših podataka iz naše evidencije (pravo na brisanje).
- Možete tražiti prenos Vaših podataka koje Banka čuva bilo kom drugom rukovaocu (pravo na prenosivost).
- U slučaju isključivo automatizovanog donošenja odluka, uključujući profilisanje koje proizvodi pravne posledice po Vas ili značajno utiče na Vaš položaj, Banka primenjuje odgovarajuće mere za zaštitu Vaših prava, sloboda i legitimnih interesa i obezbeđuje učešće fizičkog lica u donošenju odluke, pravo da izrazite svoj stav i da tražite obrazloženje odluke donete na ovaj način, kao i pravo da osporite takvu odluku.
- Imate pravo da povučete svoj pristanak u bilo kom trenutku. To neće uticati na zakonitost obrade zasnovane na Vašem pristanku pre nego što je isti povučen.
- Pravo na pritužbu Povereniku: Ukoliko smatrate da su Vaša prava na bilo koji način ugrožena, imate pravo da uložite pritužbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti. Adresa Poverenika je Bulevar Kralja Aleksandra 15, 11000 Beograd, tel: +381 11 3408 900.
7. Kako možete da ostvarite svoja prava?
Za ostvarivanje svojih prava možete pisanim putem kontaktirati Službu za odnose sa klijentima, Ulica Vuka Karadžića 10, Beograd ili poslati i-mejl na adresu office@eurobank-direktna.rs. Banka će nastojati da obradi Vaš zahtev u roku od 30 dana po njegovom prijemu. Ovaj period može biti produžen za dodatnih 60 dana, ukoliko se proceni da je neophodno, uzimajući u obzir složenost i broj zahteva. U slučaju produžetka gore navedenog perioda, Banka će Vas o tome obavestiti u roku od 30 dana od dana prijema Vašeg zahteva. Ove radnje Banka vrši bez naknade. Međutim, ako je zahtev očigledno neosnovan i/ili preteran, a posebno ako se isti zahtev učestalo ponavlja, Banka može, nakon informisanja klijenta, da naplati nužne administrativne troškove ili da odbije da postupi po zahtevu.
8. Lice za zaštitu podataka o ličnosti
Možete da kontaktirate Lice za zaštitu podataka o ličnosti po bilo kom pitanju koje se tiče obrade Vaših podataka, putem adrese Ulica Vuka Karadžića 10, Beograd ili slanjem i-mejla na adresu elektronske pošte:
dpo@eurobank-direktna.rs.
9. Kako Banka štiti Vaše podatke o ličnosti?
U skladu sa prirodom, obimom, okolnostima i svrhom obrade, kao i verovatnoćom nastupanja rizika i nivoom rizika po prava i slobode fizičkih lica, Banka sprovodi mere zaštite kako bi se postigao odgovarajući nivo bezbednosti u odnosu na rizik.
Primenjujemo odgovarajuće organizacione, tehničke i kadrovske mere kako bismo osigurali bezbednost i poverljivost Vaših podataka o ličnosti, njihovu zaštitu od slučajnog ili nezakonitog uništenja, gubitka, izmene, zabranjenog prenosa, neovlašćenog otkrivanja ili pristupa i bilo kojeg drugog oblika nezakonite obrade.
Pristup podacima o ličnosti u Banci je zaštićen nizom mera koje podrazumevaju fizičku zaštitu podataka i tehničke sisteme zaštite. Bankarske aplikacije i baze podataka su zaštićene adekvatnim sistemima zaštite radi garancije poverljivosti, integriteta i raspoloživosti. Pristup podacima je omogućen samo ovlašćenim korisnicima.
Pristup podacima je dozvoljen samo autorizovanim korisnicima, procesima ili programima, uz autentifikaciju i autorizaciju. Svaki zaposleni koji pristupa bankarskim aplikacijama ima svoje korisničko ime i šifru. U slučaju prenosa podataka u inostranstvo ili u slučaju da Banka angažuje podobrađivače, primenjuju se zakonom propisane mere zaštite kako bi se postigao adekvatan nivo zaštite podataka.
10. Ažuriranje ovog obaveštenja
Banka ima pravo izmene ovog obaveštenja. U tom slučaju, Banka će ažurirano obaveštenje objaviti na svom veb sajtu.