Pretraga sajtazatvori

Mobilno bankarstvo

Banka u Vašim rukama

Eurobank Direktna Vam predstavlja m-banking aplikaciju koja Vam omogućava da na jednostavan način obavljate transakcije putem Vašeg mobilnog telefona, bez odlaska u ekspozituru. Aplikacija je dostupna za korisnike IOS mobilnih telefona, kao i korisnike Android telefona.
Aktiviranje i korišćenje usluge je besplatno (nema troškova održavanja i aktiviranja usluge).
Naša aplikacija, namenjena fizičkim i pravnim licima, čini da Vaša banka bude uvek sa vama, u Vašim rukama. Unapređeno rešenje omogućava potpuni komfor u radu, punu kontrolu finansija, i brojne druge pogodnosti kao što su:

  • Uvek dostupna Banka, 24/7
  • Jednostavno i sigurno logovanje putem kredencijala ili biometrijskih podataka
  • Mogućnost prelaska sa profila fizičkog lica na profil pravnog lica jednim klikom
  • Platne transakcije: dinarska plaćanja, menjačnica, interni prenosi, instant plaćanje, usluga Prenesi
  • Plaćanje u iznosu do 300.000 dinara bez provizije
  • Transakcije na prodajnim mestima putem skeniranja ili očitavanja IPS QR koda
  • Uvid u stanje i promet po svim računima, kreditima i kreditnim karticama koje imate u Banci
  • Upravljanje platnim karticama, kreditnim i štednim računom
  • Uvek dostupna menjačnica i značajno povoljniji kurs evra. Mogućnost provere važeće i prethodne kursne liste
  • Jednostavan prenos sredstava sa kreditne kartice na Vaš tekući račun, kao i uplata mesečne obaveze po kreditnoj kartici
  • Kreiranje šablona i liste primaoca
  • Aplikacija koja se prilagođava Vama, jer imate mogućnost promene naziva računa, kredita i kartica
  • Mogućnost promene PINa za logovanje i autorizaciju plaćanja
  • Provera datuma isteka dozvoljenog prekoračenja po tekućem računu, broj raspoloživih čekova
  • Jednostavno pronalaženje najbliže ekspoziture ili bankomata Banke
  • Dvosmerna komunikacija sa Bankom
I to nije sve, m-banking aplikacija Eurobank Direktne se konstantno unapređuje inovativnim funkcionalnostima, u cilju poboljšanja korisničkog iskustva.

Da biste mogli da uživate u inovativnom bankarstvu na pravi način pozivamo Vas da, ukoliko niste naš klijent, podnesete Zahtev za digitalne servise Eurobank Direktne u Vama najbližoj ekspozituri Banke ili putem linka online registracije.
Biometrija
Od sada više ne morate da unosite lozinku svaki put kada pristupate mobilnoj aplikaciji Eurobank Direktne, pamtite istu, menjajte je, dovoljno je da prislonite prst ili postavite uređaj da skenira Vaše lice i ulazak u aplikaciju će Vam biti odobren.

Preduslov za ovu mogućnost jeste da podesite Vaš uređaj za otključavanje putem otiska prsta ili prepoznavanje lica, naravno ukoliko to uređaj podržava.

Kako da aktivirate ovu funkcionalnost?

Prilikom prvog logovanja u m-banking aplikaciju, u koraku odmah nakon definisanja PINa, imate mogućnost aktivacije biometrije. U podešavanjima omogućite prijavu korišćenjem biometrijskih podataka.

Kada izvršite potvrdu uslova, na aplikaciju ćete moći da se prijavite skeniranjem lica ili otiska prsta, u zavisnosti od modela koji koristi Vaš uređaj.

Sigurnost naših korisnika je na prvom mestu, zbog toga se prilikom korišćenja biometrije za pristup aplikaciji sa Bankom se ne razmenjuju biometrijski podaci i Banka nema pristup Vašim biometrijskim podacima. Podaci se isključivo čuvaju na Vašem uređaju.

Treba imati u vidu da logovanje putem biometrijskih podataka koristi funkcionalnost otključavanja samog uređaja, tako da sva lica koja imaju skenirano lice, odnosno otisak prsta će moći da pristupe Vašoj aplikaciji, pa Vas zbog vaše bezbednosti savetujemo da ovu opciju aktivirate isključivo ukoliko ste sačuvali samo Vaše biometrijske podatke, skenirano lice odnosno otisak prsta za otključavanje uređaja.



Preuzmi aplikaciju klikom na željenu prodavnicu aplikacija






Korisnička uputstva

Logovanje u digitalna rešenja brzo je i jednostavno!

Kako da aktiviram aplikaciju?
Novi korisnik m-banking aplikacije

Preuzmite i pogledajte korisničko uputstvo za Eurobank Direktna m-banking.
Korisničko uputstvo za Eurobank Direktna m-banking aplikacijuSaznajte kako da...
Česta pitanja

Otklonite nedoumice i saznajte više kroz naš izbor najčešće postavljenih pitanja vezanih za digitalne usluge Eurobank Direktne
Česta pitanja

Sigurno i bezbedno!

Sigurnost naših klijenata prilikom obavljanja bankarskih transakcija je apsolutni prioritet Banke prilikom razvoja i unapređenja aplikacije za mobilno bankarstvo. Naša m-banking aplikacija je dizajnirana tako da nikada ne čuva finansijske podatke ili lozinku korisnika na uređaju, već se iste dobijaju putem registrovanih kontakt podataka: email-a i SMS-a.

Da biste povećali bezbednost i zaštitu poverljivih pristupnih podataka, možete da promenite korisničku lozinku za prijavljivanje u aplikaciji, kao i PIN za potvrdu transakcije. Ova mogućnost na raspolaganju Vam je u okviru opcije Više - Podešavanja.

Klikom na link saznajte kako da sigurno i bezbedno koristite digitalne servise i budete bezbedni na internetu.

SKENIRAJ I PLATI

Jedina stvar koju uvek nosite sa sobom je mobilni telefon!

Od sada slikajte Vaš račun i u roku od par sekundi izvršite plaćanje

Šta predstavlja Instant plaćanje?

Instant plaćanje je najsavremeniji vid plaćanja koji omogućava korisnicima, da obave plaćanja u domaćem platnom prometu i skoro trenutno izvršenje transakcija u bilo koje doba dana i noći, 24/7/365, nedeljom i praznicima

SKENIRAJ I PLATI!

Većina mesečnih računa koje dobijate od različitih kompanija (EPS, komunalne kompanije, telefon, kablovska, itd.) putem pošte ili e-mail-aće sadržati i IPS QR kod. Na opciji za plaćanje možete pokrenuti skener.

Dovoljno je samo da skenirate IPS QR sa računa i izvršite plaćanje svojih mesečnih računa u par trenutaka, bez potrebe ručnog unosa podataka.

Prijavite se u Vašu aplikaciju za mobilno bankarstvo i kliknite na opciju za plaćanje, otvoriće vam se platni nalog a zatim idite na ikonicu sa IPS QR kodom u gornjem desnom uglu (ili odabirom IPS Skeniraj opcije).

Kamerom Vašeg mobilnog uređaja skenirajte IPS QR kod na Vašem računu.

Prikazaće Vam se ispunjena uplatnica. Izaberite opciju KREIRAJ a zatim potvrdite nalog.

Na vašem uređaju dobićete potvrdu da je transakcija primljena i čeka na izvršenje.

Top