Eurobank Direktna a.d. Vam predstavlja uslugu Mobilnog Biznis Bankarstva, koja Vam omogućava da plaćate u pokretu, brzo, lako i bezbedno, sa bilo kog mesta, bez obzira na radno vreme ekspoziture, uz potpunu kontrolu nad sopstvenim finansijama.
Koje mogućnosti Vam pruža usluga Mobilnog Biznis bankarstva:
Kako da se registrujete za Mobilno Biznis Bankarstvo
Aplikacija je dostupna za korisnike IOS mobilnih telefona, korisnike Android telefona sa minimalnom verzijom operativnog sistema 5 i novijim kao i za korisnike Huawei. Svi korisnici Huawei uređaja od serije P40 mogu preuzeti aplikaciju putem AppGallery.
Zahtev za korišćenje Mobilne Biznis aplikacije možete predati u bilo kojoj Eurobank Direktna ekspozituri, širom Srbije. Dovoljno je da imate otvoren poslovni račun u Eurobank Direktna a.d.
Aktiviranje i korišćenje usluge je besplatno! Naknada za izvršenje naloga za plaćanje tarifira se u skladu sa važećim Tarifnikom naknada za usluge Banke, kao za usluge Elektronskog bankarstva.
Tokom registracije za servis Mobilnog Biznis Bankarstva u ekspozituri, dobićete pozdravni SMS na registrovani broj ovlašćenog korisnika uz sigurnosno pismo (PIN mailer). Nakon toga, potrebno je da korisnici preuzmu aplikaciju “Eurobank Direktna” sa Google Play Store/App Store u zavisnosti od operativnog sistema svog mobilnog uređaja (Android/IOS/Huawei), a zatim da unesu “Lozinku za pristup” iz sigurnosnog pisma i kreiraju sopstvenu lozinku koju će koristiti za svaki novi pristup . Prilikom pristupa aplikaciji uvek se logujete sa CIF-om fizičkog lica, a nakon toga birate kreirani profil pravnog lica.
Aplikacije možete preuzeti putem App Store-a, Google Play i Huawei AppGallery.
Sigurnost u obavljanju bankarskih poslova naših klijenata nam je prvi prioritet u razvoju aplikacije Mobilnog bankarstva. Eurobank Direktna Mobilna Biznis aplikacija je dizajnirana da nikada ne čuva Vaše finansijske podatke ili Vašu lozinku na uređaju.
Pri registraciji za usluge Mobilnog Biznis bankarstva, definišu se ovlašćenja svakog korisnika, pri čemu možete napraviti izbor kome dodeljujete samo pregled, a kom korisniku i mogućnost plaćanja, uz mogućnost definisanja limita za transakcije. Pri svakoj promeni šifara, statusa ili korisničkih prava vezanih za korisnički profil, aplikacija Vam šalje mail obaveštenje o izvršenoj promeni.
Plaćanje sa jednog od uređaja korisnika Ovlašćeni korisnik, u skladu sa svojim ovlašćenjima, može imati uvid u promet i stanje sa više različitih uređaja, dok je kreiranje i potpisivanje platnih naloga u domaćem platnom prometu moguće isključivo sa jednog od njegovih uređaja, čime se dodatno sprečava mogućnost zloupotrebe. Korisnik može samostalno promeniti uređaj za plaćanje, koristeći šifru iz sigurnosne koverte.
Takođe, aplikacija nudi mogućnost slanja Potvrde o izvršenoj transakciji na mail adresu navedenu pri registraciji.