Kontakt centar: 0800111144; 381 11 2023 353

Pretraga sajtazatvori

Mobilno bankarstvo

Eurobank Direktna Vam predstavlja aplikacije Mobilnog bankarstva koja Vam omogućavaju da na jednostavan način obavljate transakcije putem Vašeg mobilnog telefona, bez odlaska u ekspozituru. Aplikacija je dostupna za korisnike IOS mobilnih telefona, korisnike Android telefona sa minimalnom verzijom operativnog sistema 5 i novijim kao i za korisnike Huawei. Svi korisnici Huawei uređaja od serije P40 mogu preuzeti aplikaciju putem AppGallery.
Aktiviranje i korišćenje usluge je besplatno (nema troškova održavanja i aktiviranja usluge).

REGISTRUJTE SE ZA ELEKTRONSKO I MOBILNO BANKARSTVO BEZ ODLASKA U EKSPOZITURU!

U zavisnosti od odabranog aplikativnog rešenja potpuno sigurno i bezbedno možete da*:

  • Plaćate račune bez naknade**
  • Imate uvid u stanje i promet po svim računima, kreditima i kreditnim karticama koje imate u Banci
  • Kreirate Instant plaćanja, 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji– bez naknade**
  • Platite ratu kredita ili kreditne kartice
  • Obavite menjačke poslove uz povoljniji kurs (pri kupovini evra 2,4 RSD/pri prodaji evra 1,8 RSD u odnosu na standardni kurs u ponudi Banke).
  • Prenesete novčana sredstva sa kreditne kartice na Vaš tekući račun
  • Vršite prenos novčanih sredstava između sopstvenih deviznih računa u istoj valuti
  • Pošaljete Potvrdu o izvršenom nalogu na Vašu e-mail adresu
  • Koristite opcije kreiranja šablona, ili kreirajte nov nalog jednostavnim kopiranjem postojećeg naloga
  • Kreirate naloge sa datumom u budućnosti
  • Prilagodite aplikaciju Vama, koristeći mogućnost promene naziva računa, kredita i kartica, promene pin-a za potvrdu transakcija ili promene korisničke lozinke za logovanje
  • Vidite ažurne kursne liste
  • Proverite datum isteka dozvoljenog prekoračenja po tekućem računu
  • Pretražite mapu Eurobank Direktna bankomata i ekspozitura
  • Koristite kreditni kalkulator za različite vrste kredita
* Napomena: Neke od navedenih opcija su dostupne samo u korisnicima koji koriste Eurobank Direktna mobilnu aplikaciju, odnosno EuroDirekt mobilnu aplikaciju. Kompletne detalje o opcijama koje su vam dostupne u odabranom aplikativnom rešenju možete naći u nastavku:

Uputstvo za korisnike koji koriste Eurobank Direktna aplikaciju mobilnog bankarstva

Uputstvo za promenu broja telefona i email adrese u okviru Eurobank Direktna m-banking aplikacije

Uputstvo za korisnike koji koriste EuroDirekt aplikaciju mobilnog bankarstva (za korisnike koji su koristili aplikaciju mobilnog bankarstva Direktne banke)

** bez naknade za korisnike svih paketa dinarskih tekućih računa, uključujući i pakete banke koji nisu više u ponudi, osim paketa "EuroPlata" i to za sve naloge do i uključujući 300.000,00 RSD. Za naloge preko 300.000,01 RSD naplaćuje se standardna naknada u skladu sa važećim Tarifnikom za usluge Banke , osim za korisnike paketa banke koji nisu više u ponudi, kojima se ovi nalozi ne naplaćuju

    Biometrija (opcija dostupna samo u Eurobank Direktna mobilnoj aplikaciji)

    Od sada više ne morate unositi šifru svaki put kada pristupate mobilnoj aplikaciji Eurobank Direktne, pamtiti šifru za ulazak u aplikaciju niti menjati istu, dovoljno je da prislonite prst ili postavite uređaj da skenira Vaše lice i ulazak u aplikaciju će Vam biti odobren.

    Jedini preduslov je da podesite Vaš uređaj za otključavanje putem otiska prsta ili prepoznavanja lica, naravno ukoliko to Vaš uređaj podržava.

    Kako da aktivirate ovu funkcionalnost?

    Preuzmite poslednju verziju Eurobank Direktna mobilne aplikacije na App Store-u, Google Play Store-u ili Huawei App Galery-ju. Nakon preuzimanja nove verzije aplikacije, potrebno je da se prijavite u aplikaciju a zatim u korisničkom podešavanju omogućite prijavu korišćenjem biometrijskih podataka.

    Kada izvršite potvrdu uslova, na aplikaciju ćete moći da se prijavite skeniranjem lica* ili otiska prsta, u zavisnosti od modela koji koristi Vaš uređaj.

    Sigurnost naših korisnika je na prvom mestu zbog toga se prilikom korišćenja biometrije za pristup aplikaciji sa Bankom se ne razmenjuju biometrijski podaci i Banka nema pristup Vašim biometrijskim podacima. Podaci se isključivo čuvaju na Vašem uređaju.

    Treba imati u vidu da logovanje putem biometrijskih podataka koristi funkcionalnost otključavanja samog uređaja, tako da sva lica koja imaju skenirano lice, odnosno otisak prsta će moći da pristupe Vašoj aplikaciji, pa Vas zbog vaše bezbednosti savetujemo da ovu opciju aktivirate isključivo ukoliko ste sačuvali samo Vaše biometrijske podatke, skenirano lice odnosno otisak prsta za otključavanje uređaja.


    *Za pristup aplikaciji skeniranjem lica ova funkcionalnost je omogućena za korisnike IOS operativnog sistema (apple iphone X, iphone XS, iphone XR, iphone XI, iphone XI PR) i za korisnike koji imaju android uređaje sa verzijom 10. Pristup aplikaciji otiskom prsta za korisnike Androida omogućen od verzije 6.0.



    Eurobank Direktna aplikaciju možete preuzeti putem App Store-a, Google Play i Huawei AppGallery.


    EuroDirekt aplikaciju možete preuzeti putem App Store-a i Google Play-a.

    Top